Promowanie firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. To niezwykle istotne, aby dbać o kontrahentów już od pierwszych chwil funkcjonowania firmy. Spotkanie służbowe, lunch biznesowy, święta? Prezenty są zawsze mile widziane. Najlepiej, aby były to gadżety z logo, które są pożądane przez klientów. Wybór jest ogromny. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy nowoczesny pomysł?
Co jest najczęściej wybieranym gadżetem reklamowym? To klasyczny długopis z logo firmy. To standardowy produkt, który można dać przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. To upominek pożądany, praktyczny i zawsze dobrze widziany. Jest przydatny dla każdego, zwłaszcza gdy jest dobrej jakości długopisem lub eleganckim piórem. Kubki to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Tego typu gadżety reklamowe Białystok są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Kubek termiczny to ciekawy i mniej popularny pomysł, w przeciwieństwie do kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To niestandardowy gadżet reklamowy, który uwypukli dbanie firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Nietuzinkowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Funkcjonalnym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś nietuzinkowego i praktycznego?
Torby i plecaki to zawsze mile widziane upominki dla klientów, jednak trochę oklepane. Mniej oczywistym gadżetem reklamowym będzie kompas albo krokomierz reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Gadżety reklamowe z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. Funkcjonalny upominek, który trafi w gust klienta, umożliwi związanie z daną marką. Na co przede wszystkim warto zwrócić uwagę? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.