Z badania przeprowadzonego dla firmy Redcklick wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce wciąż ewoluuje. Wzrost zainteresowania elastycznością ubezpieczeń i cyfryzacją procesów wskazuje na konieczność dostosowania firm ubezpieczeniowych do nowych realiów. Polscy kierowcy coraz częściej oczekują pełnej elastyczności w zakresie doboru usług ubezpieczeniowych. Aż 73% badanych preferuje możliwość modyfikacji swojej polisy zamiast wyboru gotowych pakietów ubezpieczeniowych.
Większość kierowców (59%), uważa, że obecna oferta dodatkowych usług ubezpieczeniowych w pełni odpowiada ich potrzebom, a 10% respondentów wskazuje, że oczekują oni szerszego zakresu usług dodatkowych. Redclick reaguje na te potrzeby, oferując klientom możliwość indywidualnego doboru opcji ubezpieczeniowych, w tym dostosowywania zakresu ubezpieczenia AC, ubezpieczeń od kradzieży czy zjawisk pogodowych. Marka kładzie duży nacisk na to, by klienci mieli pełną kontrolę nad tym, co zawiera ich polisa.
Redclick wskazuje również na rosnącą popularność mobilnych rozwiązań w branży ubezpieczeniowej. 40% badanych kierowców wolałoby korzystać z aplikacji mobilnej do zgłaszania szkód, a 45% uznaje ten sposób za szybszy i mniej stresujący niż tradycyjny kontakt telefoniczny. Z kolei połowa kierowców preferuje zarządzanie polisą za pośrednictwem aplikacji, podczas gdy tradycyjne metody, takie jak zakup ubezpieczenia stacjonarnie (42%) czy telefonicznie (17%), cieszą się mniejszą popularnością.
„Wszystkie dane wskazują na jedno – kierowcy szukają prostych, szybkich i komfortowych rozwiązań, które pozwalają im na pełną kontrolę nad polisą ubezpieczeniową. Aplikacja mobilna, która umożliwia samodzielne zgłoszenie szkody, modyfikację ubezpieczenia, a także
monitorowanie całego procesu, to odpowiedź na te potrzeby” – komentuje Giacomo Trovato, CEO Genertela.
Stoisko Redclick w Warszawie – bezpośredni kontakt z klientem
Aby przybliżyć klientom ofertę, Redclick stawia na aktywności w przestrzeni publicznej.
Od 3-23 grudnia 2024 r. firma zaaranżowała świąteczne stoiska: w Centrum Handlowym Wola Park oraz na Dworcu Centralnym, które będą okazją do zapoznania się z ofertą ubezpieczyciela oraz zachęcą do poczucia bożonarodzeniowej atmosfery. Na stoiskach Redclick pojawią się również znani i lubiani influencerzy: Jakub Suwiński, Wojtek Kaczmarczyk, Filip Nowobilski, Kate Zach oraz Piotr Czaykowski .
„Widzimy, że klienci oczekują zarówno elastyczności w wyborze ubezpieczenia, jak i wygody w dostępie do usług. Stoiska są odpowiedzią na potrzebę bezpośredniego kontaktu
z marką, w trakcie którego odwiedzający mogą nie tylko dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, ale także skorzystać z różnych promocji” – komentuje Giacomo Trovato, CEO Genertela.
Ubezpieczyciel przygotował dla nowych klientów świąteczną promocję, w ramach której wszyscy nowi klienci, którzy zarejestrują się do końca 2024 roku, otrzymają wyjątkowy bonus: dwie karty podarunkowe Allegro. Każda karta będzie miała wartość równą miesięcznej składce na polisę. Ponadto, osoby, które zdecydują się na przedłużenie ubezpieczenia, otrzymają drugą kartę podarunkową w kolejnym roku.
Świąteczne wyspy – gdzie i kiedy?
- Wola Park (poziom 0, obok sklepu Castorama):
- Od 3 do 23 grudnia 2024 r.,
- Poniedziałek – piątek: od 12:00 do 18:00,
- Sobota: od 13:00 do 19:00,
- Niedziela: od 14:00 do 20:00.
- Dworzec Centralny (hol główny):
- Od 9 do 22 grudnia 2024 r.,
- Poniedziałek – piątek: od 13:00 do 19:00,
- Sobota–niedziela: od 12:00 do 18:00.
O Redclick
Redclick to firma ubezpieczeniowa, która oferuje innowacyjne rozwiązania w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki elastycznym opcjom ubezpieczenia oraz aplikacji mobilnej umożliwiającej łatwe zarządzanie polisą, firma odpowiada na rosnące wymagania polskich kierowców. Zyskuje uznanie za swoją prostą, transparentną ofertę i nowoczesne podejście do obsługi klienta. Więcej informacji na temat oferty i promocji można znaleźć na stronie internetowej: www.redclick.pl.
Więcej informacji:
Anna Hahn – Leśniewska
Press Office Poland
tel: + 22 858 74 58 wew. 27
E-mail: a.hahn@partnersi.com.pl
***
Genertel jest firmą ubezpieczeniową należącą do Grupy Generali. Założona w 1994 roku, jako pierwsza firma we Włoszech oferowała usługi ubezpieczeniowe przez telefon, online i za pomocą pierwszej dedykowanej aplikacji. Genertel ma długą historię innowacji w sektorze ubezpieczeń i dziś jest liderem na włoskim rynku ubezpieczeń online. Więcej informacji o marce Genertel: https://www.redclick.pl/.
1 * Badanie „Oczekiwania i potrzeby kierowców wobec ubezpieczeń komunikacyjnych” zostało przeprowadzone przez pracownię badawczą IBRIS na zlecenie firmy Redclick na reprezentatywnej grupie polskich kierowców. Badanie zrealizowano metodą wspomaganych komputerowo wywiadów kwestionariuszowych przeprowadzonych za pośrednictwem strony www (CAWI).